Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Czym wyróżnia się dobra firma SEO? Więcej szczegółów na https://bit.ly/3eDsBqX.

Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić dobrą firmę SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google udostępniło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak przykładowo Yahoo, Bing lub DuckDuckGo, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, na ogół nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Najistotniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto stanowi jego główną konkurencję.

Pracownica firmy Google wskazuje też, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą odczuwalne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.