Pozycjonowanie - usługa na miarę waszych potrzeb.
Funkcjonują 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, koncert popularnego zespołu lub Dzień Kobiet. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. W większości wypadków trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny rodzaj pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą odpowiedniego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również koszty reklamy w Google Adwords ulegną istotnej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Braun Seria 3 czarna,
– telefon LG K40 niebieski,
– buty Adidas Hard Court czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić na ogół:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Stare Miasto”)
– miasto (“fizjoterapeuta Kraków”)
– kraj (“producent obuwia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do odbiorców przebywających na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]